tirsdag 1. november 2016

Utfordring #3 - Jul / Christmas

Da banker November på døren, 
og vi er klare med vår tredje utfordring.



Now November is knocking on the door, 

and we are ready with our third challenge.





Og denne utfordringen lyder som følger:

Jul.


And this challenge is as follows:

Christmas


Og vår sponsor er/ And our sponsor is:


MajaDesign's papers are unique in their designs of patterns and comprises a very high quality rarely viewed in this business. The papers always follows a tasteful and matching color theme, 
even between the different collections. The papers are really thick and easy to work with.
Every collection is designed by the company's founder, Marie Janson, and are created from a unique history.

MajaDesign is a Swedish manufacturer of craft paper. Since the start in November 2007 we have been dedicated to design unique and high quality patterned paper for scrapbooking and crafts. 
Our vintage inspired collections are created to be long lasting and timeless, but still modern.
Today we are proudly shipping our beloved design to more than 30 countries worldwide.

And we hope our beloved designs will inspire to creativity.


Premien til vinneren er så klart papirer fra Maja Design.
The winner will of course receive papers from Maja Design.

Fremover vil vi innimellom også ha med oss en gjestedesigner,
og første mann ut er:
In the future we will have some guestdesigners with us, 
and the first one is:


Hej! Mitt namn är Maritha Elofsson.
Jag började med scrapbooking 2009 och sedan dess är jag fast. Håller mest på med kort och min stil är nog mer åt cas-stilen(clean and simple). I början så använde jag bara distresser men numera är jag  Copics frälst och lägger mest tid på mina färgläggningar,vilket nog gjort att jag valt att inte ha så mycket på mina kort som tar fokus bort från själva färgläggningen. Brukar ibland testa mina distresser bara för att det är lite roligt att göra nåt annat. Älskar alla fina papper och lever med mottot "man kan aldrig få för mycket papper" ...(alltså man kan ju aldrig få för mycket av några pysselsaker egentligen) Jag gillar även att renovera gamla möbler och måla om,stilen är shabby chick här hemma. Jag testar gärna nya saker inom pyssel och det senaste är att föra över bilder till trä, väldigt snyggt och väldigt roligt.

Og her er de nydelige kortene Maritha har laget til denne utfordringen:





Og her er hva vårt flotte designteam har laget / And here is what our great designteam have made:














Nå håper vi at dere er blitt inspirert til å prøve også.
Vi gleder oss til å se hva dere lager.


Denne utfordringen går til 28. November kl 20.00
Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar