torsdag 1. mars 2018

❤ Utfordring #19 - Bingo ❤

God torsdag alle sammen, 
og tenk vi er allerede kommet til vår måneden Mars
og med det så presenterer vi vår nittende utfordring.

Men først vil vi introdusere dere for 2 av totalt 4 nye DT'er vi
er så heldige å ha fått med på Designteamet vårt.


❤❤❤


Good thursday everybody,

and think, we're allready at the start of March
and we are ready with our nineteenth challenge.

But first we want to introduce you to 2 of 4 new DT members we
are so lucky to have on our Designteam.

❤❤❤




Hei,
Jeg heter Gunn Kjersti Olsen, men bruker bare Gunn i hverdagen. Du finner bloggen min ved å søke GunnsPapirpyssel.
Jeg bor på et lite sted som heter Nordkisa, 10 min. fra Gardermoen. Jeg går inn i mitt 45 år, singel og stolt mamma til en gutt på 18.5 år.
Jeg har alltid vært kreativ, har drevet med mange typer hobbyer. Men da min sønn ble født i 1999 ønsket jeg å lage en mer utfyllende bok om han. Jeg begynte i det små, kjøpte inn ekstra perm og ark samt klistremerker og snakkebobler. Limte inn bilder, billetter, stickers etc. En enkel scrappeform. Visste ikke at dette da hadde et eget navn… Etter det har det bare utviklet seg, og behovet for stæsj og utstyr har blitt større. Og det har krevd større plass. Heldigvis har jeg et stort hobbyrom som bare er mitt. Det gir med det pusterommet jeg trenger i en hektisk hverdag.
Jeg blir inspirert av alt rundt meg, det være seg flotte blogger/utfordringer, butikker, reklame, Pinterest etc. Jeg ser alltid etter noe jeg kan bruke til mitt formål. Noe jeg kan gjøre om og lage i papirutgave. Jeg liker å brette 3D, ofte lager jeg malene selv. Liker når jeg kan sitte og bryne meg på det. Men lager mange kort, fint å kunne variere litt. Kreativiteten tar meg også inn på andre arenaer, bl.a. lage kranser, male, utforske på kjøkkenet etc. Føler ikke at jeg har låst meg til noen bestemt stil eller uttrykk.
«Lyst til å gjøre/prøve» lista mi er kjempe lang, jeg noterer meg hva jeg kunne tenke meg å brette/lage. Den lista begynte jeg med for ca 10 år siden…så..phu.. den er lang! Det kommer mer på enn jeg klarer å stryke ut…
Takk for at jeg får være med på Design Teamet, dette blir morsomt og lærerikt.

Klem



Jag heter Karin men kallas oftast Kada i scrapbooking-världen. Är 40+ numera och jobbar som undersköterska/habiliteringsassistent vilket jag just utbildat mej till. Orust är mina hemmatrakter sen många år, gift med Sten-Ove, inga barn och för tillfället inga husdjur heller - men våra gamla katter dyker upp här och där bland mina alster. 

Jag har alltid pysslat, gjorde grattiskort redan som barn och har inte slutat med det. Nuförtiden gör jag de kort jag "behöver" och gör Layouter och PL för det mesta. Jag ramlade ner i det här träsket på allvar 2004 när vi just gift oss. Min stil är varierande, jag gillar allt från dova naturfärger till färgstarkt och att blanda gammalt och nytt. Från och med i år gör jag "stash kits" varje månad för att använda det material jag redan har, blandar med något nytt - och det gillar jag!
Min blogg hittar du här: kada72.wordpress.com

Ser fram emot att få jobba med teamet i Scrap from your Heart!

Velkommen skal dere være, og vi gleder oss til å være kreative sammen med dere.


Utfordringen lyder som følger: Bingo
And this challenge is as follows: Bingo.


❤❤❤❤❤❤
Premien er sponset av/ And the prize is sponsored by:





Dette har vårt herlig designteam skapt til inspirasjon for dere:

Maya
Fullt brett!


 Diagonal rad: tag - chipboard - punch/dies 



 Diagonal rad: tag - chipboard (siffror) - punch/dies 


Øverste rekke: Blomster - perler - tag

Nå håper vi at dere er blitt inspirert til å prøve også.
Vi gleder oss til å se hva dere lager.


Denne utfordringen går til 28. Mars kl 20.00
Lykke til!
 
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar